maanantai 18. heinäkuuta 2016

#SNAPSHOTS FROM JUNE & JULY

Huhhu! Palasin tänään viikonmittaiselta riparilta kotiin ja tällä hetkellä minua väsyttää hyvin hyvin paljon. Riparilla oli kuitenkan mukavaa, joten en kadu menemistä sinne, vaikka nyt väsyttääkin.
En anna sen kuitenkaan haitata vaan ohitan sen täysin ja teen teille postausta mun kuluneista kuukausista puhelinkuvien kera.
Snapchots 👻

Noin 2 viikkoa sitten, kun oltiin Lapissa, käytiin myös Ruotsin puolella ostoksilla ja vähän kiertelemässä kaupunkia  //  Selfie snapchat filtterin kanssa, kun olin laittautunut vähän paremmin serkun rippijuhliin  //  Lapissa ollessani pidin pienen ´The Maze Runner´ elokuva maratonin. Btw nuo leffat ovat ihan parhaita  //  Plantagenissa, kun kävin niin oli ihan pakko ottaa kukista kuva

Snapchots 👻

Leirillä ollessani piti vähän leikkiä noilla snapchat filttereillä omaksi huviksi  //  Toinen kukkakuva, kun kävin plantagenissä  //  Leirillä ollessani pelattiin kavereitten kanssa myös yllättävän paljon lautapelejä, kuten kuvassa näkyvää blokusta  //  Mökillä ollessani ehdin myös kokeilla SUP-lautailua ja huomasin, että se ei todellakaan ole minun lajini

Snapchots 👻

 Tein muutama viikko sitten itselleni banaanista ja mansikoista välipalaa, joka oli tosi hyvää. Suosittelen kokeilemaan  // Paikka, jossa olin riparilla oli järven rannalla ja sen järven vesi oli tosi lämmintä uimista varten. Siis yllättävän lämmintä  //  (ei)pakollinen kuvan snapchatin my storyyn, kun olet lähdössä jonnekkin  //  Ensimmäinen ilta, jolloin oli upea auringonlasku osui ihanasti puiden latvoihin

Snapchots 👻

 Toinen kuva, kun auringonlasku on värjännyt taivaan ihanan väriseksi  //  Ulos lähtiessä piti ottaa päivän asukuva,  johon kuuluu takki, farkut ja lenkkarit. Sopii metsään, eikö vain?  //  Tältä päivältä otettu kuva, kun olin saanut matkalaukun pakattua. Pakkaaminen on yksi asia, jota en vain osaa  //  Viimeiseksi kuvaksi näytän ihanan järvimaiseman riparilta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti